Hell³
01-04-2006, 09:23 PM
Esta actualización se hizo para arreglar un problema de seguridad relacionado a cross-site scripting además de un número de arreglos menores. No se añadió ninguna nueva funcionalidad a los usuarios normales. Como siempre cualquier problema que puedan encontrar apreciaría que me lo reporten en esta discusión o cualquier otro medio disponible para ponerme a arreglarlo tan pronto como sea posible.
This upgrade was done to fix a cross-site scripting security flaw and a number of minor bug fixes. No new functionality to regular users was added. As always any problem you might find I would appreciate if you report it to me in this thread or any other available mean so I can get to fix it as soon as posible.
This upgrade was done to fix a cross-site scripting security flaw and a number of minor bug fixes. No new functionality to regular users was added. As always any problem you might find I would appreciate if you report it to me in this thread or any other available mean so I can get to fix it as soon as posible.